REGULAMIN

REGULAMIN
linia
  1. Proces realizacji zlecenia rozpoczynamy po przesłaniu wytycznych do projektu wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami (tekstami, logotypami oraz zdjęciami). W przypadku bardziej skomplikowanych projektów poprosimy o wypełnienie wytycznych zawartych w BRIEF-ie (który otrzymacie Państwo drogą e-mail-ową).
  2. Projekt wykonujemy wyłącznie na bazie przesłanych materiałów:
    a/ Logotypy – powinny być przygotowane w „krzywych” tj. w postaci grafiki wektorowej (pliki .eps, .ai, .cdr, .svg, niektóre .pdf), ponieważ zachowują jakość przy skalowaniu i nie ulegają stratnej kompresji. Jeżeli Kupujący takich nie posiada dopuszczamy logotypy w wersji rastrowej w dużej rozdzielczości.
    b/ Zdjęcia do projektu i wszelkie pozostałe grafiki rastrowe, powinny być wysokiej jakości (pliki .jpg, .tiff, .gif, .png, .psd) i powinny być dostarczone w rozdzielczości 300 dpi (dla druków offsetowych) lub 120 dpi (dla druków solwentowych), co najmniej w rozmiarze docelowym wydruku. Poza tym nie powinny być to pliki .jpg, .gif, .png skompresowane w celu zmniejszenia zajmowanego miejsca na dysku, kosztem liczby kolorów i jakości.
    c/ Wszelkie teksty, które mają się znaleźć na projekcie powinny być ostateczne, zatwierdzone i zapisane w pliku *.txt, *.doc – tak aby mogły być w pełni edytowalne. Dla łatwiejszego opracowania graficznego tekstu, elementy takie jak nagłówki, teksty wyróżnione lub zwykły tekst, powinny być rozróżnione stylami (np. inne czcionki lub rozmiary).
  3. Jeżeli Klient nie dysponuję własnymi zdjęciami przedstawiamy opcję zakupu zdjęć (za dodatkową opłatą) z płatnych serwisów ze zdjęciami (np. www.fotolia.pl).
  4. W ramach projektu:
    a/ nie wykonujemy formatowania i poprawek tekstów,
    b/ nie obrabiamy i nie retuszujemy zdjęć,
    c/ nie wektoryzujemy, ani nie odtwarzamy logotypów wysłanych w słabych jakościowo jpg-ach, gif-ach itp., czyli w formatach nie spełniających wymagań druku. Używamy taki logotyp jaki otrzymaliśmy od Państwa,
    d/ nie wykonujemy map (np. jak do nas dojechać?).
  5. W ramach jednej usługi wykonujemy 1 propozycję projektu. Następnie do niej (jeżeli zajdzie taka potrzeba) stosujemy poprawki.
  6. Ilość poprawek graficznych jest jednak ograniczona liczbowo do 10 szt. Dlatego prosimy o dokładne przeanalizowanie projektu, tak aby liczba poprawek była możliwie jak najmniejsza. Przypominamy jednocześnie, że zgodnie z pkt 4a nie nanosimy poprawek do tekstów przesłanych przez Klienta.
  7. Jeżeli Klient w trakcie projektowania zdecyduje się na zmianę wielkości formatu projektu, stanowić to będzie nowy projekt, dodatkowo płatny.
  8. Jeśli w ciągu 14 dni od przesłania propozycji lub poprawionego projektu (nad którym pracowaliśmy wcześniej) Klient nie skontaktuje się z nami i nie poinformuje o przyczynie braku kontaktu, wtedy otrzymuje ostateczną wersję projektu przygotowanego do druku i automatycznie oznacza to akceptację projektu łącznie z wystawioną fakturą za projekt.
  9. Po zaakceptowaniu projektu Klient otrzymuje projekt w jednym wybranym przez siebie formacie (*.jpg, *.tif lub *.pdf).
  10. Nad projektami pracujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku – w godzinach od 8.00 do 16.00.
  11. Przedstawienie wstępnej propozycji projektu następuje najpóźniej po 3 dniach roboczych od momentu przesłania wszystkich niezbędnych materiałów przez Klienta.
  12. Po ostatecznej akceptacji projektu, przygotowaniu go do druku i przesłaniu do Klienta nie ma już możliwości nanoszenia jakichkolwiek poprawek.
  13. Na zakończenie zlecenia wystawiamy fakturę VAT na podstawie przesłanej Klientowi wyceny.
  14. Przekazanie Praw Autorskich do projektu, następuje niezwłocznie po otrzymaniu całej należności za projekt na konto naszej firmy. Na podstawie Ustawy o prawach autorskich i pokrewnych – do tego momentu projekt i wszystkie jego elementy składowe stanowią własność firmy M-STUDIO Magdalena Michalak.

Facebook

Twitter

LinkedId

Google Plus

Follow Me on Pinterest
  • Logo dla ośrodka wypoczynkowego Dom z Misiem

    Pinned: 3 Aug 2016
  • Etykieta na miód wielokwiatowy

    Pinned: 3 Aug 2016
  • Opakowanie dla nowej marki BONTARI – gryzaki dla Psów z dodatkiem witamin

    Pinned: 3 Aug 2016
  • Projekt teczki ofertowej dla Brytyjskiej Szkółki Piłkarskiej Falcon

    Pinned: 25 Jul 2016
  • Projekt etykiet na masło orzechowe

    Pinned: 18 Jul 2016
  • Etykiety na słoiczki z oliwkami

    Pinned: 8 Jul 2016
  • Etykiety na dżemy owocowe

    Pinned: 8 Jul 2016
  • Opakowania makaronów

    Pinned: 8 Jul 2016
  • Komplet etykiet na płyny do mycia naczyń ANTEK

    Pinned: 8 Jul 2016
  • Nadruk na koszulce dla firmy Fitness Authority

    Pinned: 8 Jul 2016